BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?

  • masa pelepasan:2024-03-15 21:27:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:493
  • Penerangan pantas:

    Bukama,Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikManufacturing process and steps of dry-type transformerBukamaOrang yang b

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

BukamaOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Sesimbra& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,BukamaMod pendinginan pengubah tenggelam minyak, izolasi akan lambat tua, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage,BukamaRalat pengubah kuasa, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,BukamaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Selamat datang panggilanApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

BukamaPembuat pengubah jenis kering

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pembuat pengubah jenis kering

SantaAnaMaklumat produk lain
  • Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

    Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

  • VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

    VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

  • VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

    DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

  • DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

    DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

  • DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

    DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

  • Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

    Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

  • BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan? memberi anda BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan? oleh syarikat kami, perkhidmatan BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?. BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BukamaTransformer 35KVAApa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!